Followers

Friday, July 29, 2011

ENTRY DARI MEMBER

kerana aku salah seorang blogger (walaupun tak aktif sangat), seorang member aku yang puitis telah menghantar puisinya untuk diposkan ke alam maya, istimewa buat anda...

p/s:aku da kurang berpuitis ni..
  • aku insan biasa.. 
  • terlena lg aku disini.. 
  • cerita semalam ditayang lagi.. 
  • sungguh aku sesali.. 
  • tolonglah awan berarak pergi.. 
  • meninggalkan insani..
  •  berbicara lagi tentang diri sendiri.. 
  • tidak bermakna aku minda kelas ketiga.....
  • cuma aku sedar diri.. 
  • kerana aku bukan keldai! yang boleh ditungang mahupun dibodohi..
  •  
  • sinar gemilang itu masih menanti..
  • buat diri ini segera kembali.. 
  • ke jalan Illahi.. tidak berniat menginginkan populariti..
  •  namun punya cita tinggi.. 
  • buat seisi masyarakat duniawi..
  • aku insan biasa.. 
  • menongkah arus dalam mencari jawapan..
  •  tekadku yang gemilang.... 
  • akan ku gapai!

No comments:

ucapan sambil lewa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails